آموزش هک جیمیل

آموزش هک جیمیل

آموزش هک جیمیل

آموزش هک جیمیل

آموزش هک جیمیل

آموزش هک جیمیل
آموزش هک جیمیل
پشتیبانی توسط Hacker M.T
Hacker M.T سفارش هک @MT_Public
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
آموزش هک جیمیل
آموزش هک جیمیل

هک جیمیل با مهندسی اجتماعی

یکی از رایج ترین روش هایی که امروزه برای هک در شبکه های اجتماعی استفاده می شود ، روش مهندسی اجتماعی است که در آن هکر با استفاده از برخی روش ها و ترفندهای فریب ، کاربر را متقاعد می کند تا زمانی که خود کاربران راضی باشند.

آنها خود می توانند اطلاعات امنیتی خود مانند رمزهای حساب را در اختیار هکرها قرار دهند.

در این روش هک از ابزار خاصی استفاده نمی شود و فقط از طریق ارتباط بین هکر و کاربر ، ارتباط دوستانه و فریبنده با فرایند هک انجام می شود.

در این روش ، هکر سعی می کند به کاربر نزدیک شود و بتواند او را متقاعد کند تا کاربر به طور داوطلبانه اطلاعات خود را در اختیار هکر قرار دهد.

به عنوان مثال ، می توانیم بگوییم که یک هکر ابتدا تصمیم می گیرد یکی از حساب های کاربری Gmail را هک کند و برای این منظور به این نام کاربری ایمیل می دهد و از ترفندهای فریبنده استفاده می کند و در قالب یک پیام ایمیل به کاربر می گوید که سیستم و حساب شما مشکلاتی داشته باشد سپس به کاربر می گوید روی لینک کلیک کنید تا بتواند حساب خود را ایمن کنید ، اما این یک فریب توسط هکر است.

با کلیک روی پیوند ارسال شده به کاربر ، کاربر به جای امنیت حساب خود ، امنیت خود را از دست می دهد. به عبارت دیگر ، می توانیم بگوییم که هکر کاربر را فریب داده و به او می گوید برای افزایش امنیت حساب روی پیوند کلیک کنید ، اما در حقیقت عکس این اتفاق می افتد و به جای افزایش امنیت در حساب Gmail ، امنیت آن از بین می رود و هکر می تواند به راحتی به حساب کاربری و داده های مهم آن دسترسی پیدا کند.

نحوه استفاده از تروجان ها و keyloggers

Keylogger برخی از نرم افزارهایی هستند که به طور نامحسوس و از طریق ترفندهایی روی سیستم کاربر نصب می شوند ، تا زمانی که از این نرم افزار استفاده نکنید ، همه کلیدها و کاراکترهای تایپ شده در اختیار هکرها قرار می گیرد.

نحوه عملکرد این نوع نرم افزار به این صورت است که پس از نصب در سیستم کاربر ، با وارد نمودن هر یک از کلیدها از صفحه کلید توسط کاربر ، داده های مربوط به آن در اختیار هکر قرار می گیرد.

در زیر برخی از برنامه ها و keyloggers که دارای نسخه پولی هستند و برای ضبط داده های مهم کاربران برای هک استفاده می شود ، آمده است:

- Elite Keylogger

- Actual Keylogger

- Spyrix Free Keylogger

- BlackBox Express

- KidLogger

- NetBull

- Lola

نسخه های رایگان نرم افزار و keyloggers مورد استفاده برای هک به شرح زیر است:

- KidLogger

- Best Free Keylogger

- Free Keylogger

- StupidKeyLogger

از این ابزارها و نرم افزارها می توان برای دسترسی به کلیدهایی که توسط کاربر روی صفحه کلید فشرده می شوند استفاده کرد و از این طریق اطلاعات مهم کاربر به دست می آید.

تروجان ها همچنین برنامه های مخربی هستند که توسط هکرها بر روی سیستم شما نصب می شوند تا سیستم شما را مختل کرده و داده های مهم شما را با انتقال ویروس ها و برنامه های مخرب به رایانه شما بدست آورند.

بدافزارها و تروجان ها به گونه ای کار می کنند که ابتدا خود را به عنوان یک برنامه عالی معرفی می کنند و کاربر را متقاعد می کنند که بتواند آن را بر روی سیستم خود نصب کند و سپس کاربران بدافزار را دانلود می کنند.

آنها آن را روی سیستم خود نصب کردند ، شروع به خراب شدن سیستم کاربر و سرقت اطلاعات مهم آنها می کنند.

هک جیمیل

نحوه هک Gmail با استفاده از لینک های آلوده

یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای هک کردن حساب های Gmail ، هک کردن از طریق لینک های آلوده است. در این حالت ، هکرها برخی از پیوندهای آلوده را از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می کنند تا کاربران را متقاعد کنند که روی آن پیوندها کلیک کنند و به محض کلیک کاربران بر روی آن پیوندها ، حساب آنها آلوده می شود و ممکن است حساب حذف شود.

حساب Gmail آنها از بین می رود و داده های مهم حساب در اختیار کاربران قرار می گیرد. به عبارت دیگر ، می توان گفت که این روش مانند روش ترموکوپل ها و کی لاگرها است ، به این صورت که با کلیک روی پیوندها ، حساب آنها آلوده می شود.

البته پیوندهایی که برای کاربر ارسال می شوند از نظر ظاهری مشکلی ندارند و شبیه پیوندهای مخرب نیستند ، در عوض پیوندهای ارسال شده کاملاً شبیه پیوندهایی هستند که بسیار مفید و مفید هستند.

نحوه هک Gmail با حدس زدن رمز عبور

روشهایی که در بالا به شما گفتیم ، روشهای هک کردن حسابهای Gmail بود که بر اساس آن هکرها بدون نیاز به رمز عبور ، حسابها را هک می کردند.

این روش نیز یکی از روش های هک است که می تواند به طور غیر مستقیم رمز حساب کاربر را حدس زده و وارد حساب کاربری خود شود.

برخی از کاربران هستند که موضوع انتخاب رمز عبور قوی را جدی نمی گیرند و رمزهای عبور ضعیف را انتخاب می کنند و هکرها می توانند با حدس زدن و ورود به حساب کاربری خود به راحتی رمز عبور خود را پیدا کنند.

هک جیمیل

چگونه می توانیم از هک شدن حساب های Gmail جلوگیری کنیم؟

- بهتر است هرگز روی لینک های مشکوک کلیک نکنید ، حتی اگر لینکها به ظاهر مشکوک نباشند ، بهتر است به زودی روی آنها کلیک نکنید.

- همیشه سعی کنید از یک آنتی ویروس قوی استفاده کنید تا آنتی ویروس بتواند بدافزارها و بدافزارها را تشخیص داده و با آنها مقابله کند.

- سعی کنید برنامه های مشکوک یا برنامه هایی که روی سیستم شما معتبر نیستند نصب نکنید.

- اگر با پیام ها و ایمیل هایی برخورد می کنید که از شما می خواهند اطلاعات مهم خود مانند گذرواژه یا داده هایی مانند این را در اختیار آنها قرار دهید ، آن پیام ها را حذف کنید و تحت تأثیر آنها قرار نگیرید.

- سعی کنید از گذرواژه های ساده استفاده نکنید و رمزهای عبور قوی و کمی پیچیده را انتخاب کنید.

- دستگاه خود را با هیچکس مانند سیستم رایانه یا تلفن خود به اشتراک نگذارید.

روشهای معرفی شده در این مقاله روشهایی بودند که هکرها به راحتی می توانند از آنها برای هک حسابهای جیمیل استفاده کنند.

در این روش ها ، هکرها از برخی روش ها برای به دست آوردن رمز عبور برای حساب های کاربری استفاده می کنند. تا بتوانند حساب ها را هک کنند.

روش های مهندسی اجتماعی ، استفاده از keylogger و انواع مختلف نرم افزار ، استفاده از بدافزارها و تروجان ها و ... روش هایی هستند که برای هک حساب ها استفاده می شوند. باید مراقب باشیم فریب این ترفندهای هکر را نخوریم.

موفق باشید.

 



تعداد بازديد : 130
پنج شنبه 16 تير 1401 ساعت: 1:43
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران